Beschonken horizon

Snap 2015-10-06 at 16.47.55

Beschonken horizon

Met een baard op keelhoogte
zing ik jolig over
jonge zwaluwen en oude vrijsters

waggel mijn weg naar
naar het einde van de Friese kim
waar taal wadloopt
kreken hun kronkeling verliezen
dijken tussen meeuwen duiken

de ontrafeling van morsetekens
op boorden van grijsgerold macadam
neemt mij mee de coulissen in
waar struikgewas glans op glooiing strooit

daar slaap ik hups mijn roes uit
door avondnevels en Sonnema
in mijn geest geklonken.

********************************************************************************************************************************************

1 reactie

Opgeslagen onder uncategorized

Een Reactie op “Beschonken horizon

  1. Waanzinnig mooie foto, en tekst!

Geef een reactie

